Pages

Saturday, May 26, 2012

Baby Blanket

Being a stay at home mom, the last 2 weeks I haven’t been able to quilt because my son stayed at home with me, also in the afternoons, recovering from a cold. Usually he goes to school. And I didn’t want to stop posting, so I decided to post this baby blanket that I made in 2010 for a cute little baby from a good friend of mine.

Sendo uma mãe que fica em casa, não pude costurar nas 2 últimas semanas porque meu filho ficou comigo todas as tardes (inclusive) recuperando-se de um resfriado. Normalmente ele vai para a escola. E eu não queria parar de postar, então decidi postar esta manta de bebê que fiz em 2010 para um bebê lindo de uma grande amiga.

DSC01212

It was made from light blue soft (here in Brazil that’s how we call this fabric), with a bear using the applique technique, and the border was made from a matching cotton fabric.

Foi feita com tecido soft azul claro com aplique de urso, e a borda com um tecido azul de algodão.

DSC01215

I think my friend liked it!

Acho que minha amiga gostou!

Have a great weekend!

Tenham um ótimo fim de semana!

Andrea.

No comments:

Post a Comment

E-mail: louiseartes@gmail.com
MSN: alpoliveira@msn.com